Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!
Oferte last minute vara 2021 statiunea Constantin si Elena Bulgaria - reducere 40% - tarife - rezervari online

Oferte last minute vara 2021 statiunea Constantin si Elena Bulgaria - reducere 40% - tarife - rezervari online

banner constantin si elena-min

transport autocar bulgaria 2

 

Tarif in euro/pers/noapte

 

Grand Hotel Varna 5* All inclusive premium de la 39 EURO
Hotel Dolphin 4* All inclusive premium de la 30 EURO
Hotel Dolphin Marina 4* All inclusive premium de la 34 EURO
Hotel Rubin 4* All inclusive premium de la 34 EURO
Hotel Lebed 4* All inclusive premium de la 30 EURO
Hotel Azalia 4* Ultra all inclusive de la 46 EURO
Hotel Sirius Beach 4* All inclusive premium de la 26 EURO
Hotel Aqua Azur 4* MD / DP / AI de la 19 EURO
Hotel Estreya Palace & Residence 4* Demipensiune de la 20 EURO
Hotel Aurora 4* All inclusive de la 27 EURO
Hotel Gloria 3* MD / DP+ / AI+ de la 18 EURO

 

Alte mentiuni:

 

  • Este posibil sa existe anumite  diferente intre tipurile de camere din oferta hotelurilor si tipurile de camere de pe site-ul oficial al hotelului respectiv.
  • Patul suplimentar  poate sa fie o canapea extensibila, un fotoliu extensibil sau un pat pliant.
  • Termenul de apartament difera de la un hotel la altul. Apartamentele pot avea 2 camere separate, cu  sau fara usa intre ele sau pot consta intr-o singura camera mai spatioasa.
  • Vederea la parc sau la mare a unei camere poate fi partial blocata de vegetatie; vedere la parc se refera la orice alta vedere diferita de vederea directa sau partiala la mare. Vederea la mare nu inseamna intotdeauna ca din camerele respective se poate vedea marea. In aceasta categorie sunt incadrate camerele care au vederea in directia marii. Vederea efectiva a marii depinde de amplasarea hotelului fata de mare, de arhitectura acestuia, de pozitia unor eventuale corpuri din complexul hotelier (terase, restaurante, alte corpuri de hotel) ce sunt situate in fata camerelor, de inaltimea copacilor aflati in  apropierea camerelor, de etajul unde sunt amplasate camerele.
  • Nu se garanteaza locurile de parcare din agentie. Acestea pot fi ocupate si platite doar de catre turisti, la fata locului, acolo unde este cazul.
  • Mentiunile si observatiile facute  in momentul rezervarii reprezinta dorinte ale turistilor, ca de exemplu: sa fie camere alaturate, camere pe acelasi etaj, camere situate la etaj inferior sau etaj superior, pat matrimonial, sau un anumit tip de vedere. Ele nu se garanteaza  si nu se pot confirma. Repartitia  camerelor se face strict la receptia hotelului in functie de disponibilitatea la momentul cazarii (si nu din agentie), indiferent de data la care a fost trimisa rezervarea. Neindeplinirea acestor dorinte nu reprezinta motiv de parasire a hotelului.
  • Unele hoteluri pot solicita la check-in o anumita suma de bani reprezentand contravaloarea garantiei pentru eventuala consumatie din minibar, convorbiri telefonice, anumite daune, etc. Aceasta garantie  poate fi platita in cash sau  cu cardul  si li se returneaza turistilor la plecare.
  • Check-in-ul se face incepand cu ora 14:00 (si se intra cu snack-uri la All Inclusive si cu cina la Demipensiune si se iese cu pranzul) si check-out-ul cel tarziu la ora 12:00;
  • Serviciile de demipensiune includ micul dejun  si cina - nu sunt incluse bauturile. Acestea se achita direct de  catre turisti la restaurantul hotelului. Aceste servicii difera de la un  hotel la altul si de la o tara la alta.
  • Tarifele transmise sunt valabile doar pentru cetateni romani. Tarifele pentru alte nationalitati sunt la cerere.
  • Alegerea pachetului turistic sau a unui hotel reprezinta decizia turistului, iar responsabilitatea alegerii acestuia ii apartine in intregime.
  • Datele de nastere (corecte) ale copiilor trebuie transmise obligatoriu odata cu rezervarea.

 

Nota: Responsabilitatea pentru corectitudinea datelor transmise (nume/prenume turisti, data nasterii - in cazul copiilor, check-in, check-out, hotel, tip camera, nr. oferta speciala sau Early Booking), apartine in totalitate solicitantului. Daca se constata neconcordante intre rezervarea transmisa catre noi si datele reale ale turistilor, diferentele de tarif aparute ca urmare a corectarii revervarii se vor factura ulterior si vor fi suportate de catre solicitant. Verificarea datelor din documentele de calatorie ale turistilor intra in atributiile solicitantului; acesta raspunde direct pentru veridicitatea lor.

 

  • Ofertele speciale nu se aplica la rezervarile deja confirmate, ci sunt valabile doar pentru rezervarile facute de la data emiterii ofertei si trebuie mentionate in rezervare si pe voucher. In caz contrar, nu se vor aplica.