Acceptam plata in rate cu Star BT
 
Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!
Transport autocar Didim - 2024 - Turcia - 150 euro dus intors - rezervari bilete autocar online - reduceri - tarife - traseu

banner mobil didim

bodrum

 

TRANSPORT AUTOCAR TURCIA - DIDIM

VARA 2024

PLECARI DIN BUCURESTI SI PITESTI - 

 REZERVARI BILETE AUTOCAR ONLINE

DE LA 150 EURO / PERS DUS INTORS 

MARMARIS - BODRUM - DIDIM TRANSPORT AUTOCAR 2024

PLECARI CU AUTOCARUL IN FIECARE ZI DE LUNI INTRARE LA CAZARE IN FIECARE ZI DE MARTI

Luni: 13.05.2024 prima plecare // 07.10.2024 ultima plecare

 

Ziua 1 | BUCURESTI - MARMARIS / BODRUM / DIDIM

Plecare din BUCURESTI - Intalnire la ora 11:30 in parcarea din fata ACADEMIEI MILITARE ROMANE (Universitatea Nationala de Aparare Carol I) - acces dinspre Bd. Eroilor, plecare la ora 12:00, pe traseul Bucuresti - Giurgiu - Ruse - Stara Zagora - Svilengrad - Capitan Andreevo - Edirne - Canakkale - Izmir - Marmaris/Bodrum.

Ziua 2 | EDIRNE - IZMIR - MARMARIS / BODRUM / DIDIM  HOS GELDINIZ - Bine ati venit in Turcia! Pana in ora pranzului ajungem in Marmaris/Bodrum.

Zilele 3 - 8 MARMARIS / BODRUM / DIDIM

In aceste zile va puteti bucura de tot ceea ce va ofera statiunea aleasa de dumneavoastra: puteti face plaja, shopping sau puteti explora cateva din frumusetile Turciei participand la excursii optionale organizate de partenerii locali.

Ziua 9 | MARMARIS / BODRUM / DIDIM BUCURESTI

Eliberarea camerelor si plecare din statiune in cursul diminetii (ora de plecare poate fi diferita, in functie de numarul hotelurilor de unde sunt preluati turistii). Deplasare pe directia Izmir - Canakkale - Edirne - Stara Zagora - Ruse - Bucuresti.

Ziua 10 | DIN NOU ACASA!

Sosire in Bucuresti in functie de trafic si conditiile vamale, aprox ora 12.00 

( poate suferi modificari)

 

IMPORTANT

» Turistii care achizitioneaza doar transport autocar, NU beneficiaza de transfer pana si de la hotel. Transferul se poate achizitiona separat, 10€/pers/dus-intors si se poate solicita doar la momentul rezervarii;

» Pe parcursul calatoriei in autocar NU va fi prezent un insotitor de grup;

» Documente de calatorie: Pasaport valabil minimum 6 luni de la data iesirii din tara

» Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat.

TERMENI DE PLATA: AVANS 30% LA REZERVARE, DIFERENTA CU 30 DE ZILE INAINTE DE DATA PLECARII.

autocare-setra-2019-hello-holidays-transport

 

FORMULAR REZERVARE ONLINE BILETE AUTOCAR
NUME SI PRENUME CALATOR TITULAR: *
 
SERIE SI NR CARTE IDENTITATE CALATOR TITULAR: *
 
ADRESA CALATOR TITULAR CONFORM CI: *
 
E-MAIL CALATOR TITULAR: *
 
NUMAR DE TELEFON DE CONTACT CALATOR TITULAR CU ROAMING ACTIV IN TURCIA: *
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
PLECARE DIN: *
 
SOSIRE IN: *
 STATIUNEA DIDIM 
 
 
PLECARE IN DATA DE: *

ZI
/
LUNA
/
AN
 
RETUR IN DATA DE: *

ZI
/
LUNA
/
AN
 
PLATA SE VA FACE IN: *
 RON 
 EURO 
 
 
Punct debarcare / Hotelul unde aveti cazare - In functie de destinatie, pasagerii vor fi lasati la/in hotelul/statiunea mentionat/e:
 
. *
 Am citit si sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR afisate pe link-ul http://www.mundistours.ro/rezervari-online/gdpr.html  
 Am citit si sunt de acord cu termeni si conditii de rezervare a serviciilor unice de calatorie conf OG2/2018 si cu termenii si conditiile de utilizare a site-ului 
 S.C. SMARTWEB INTERMED BUSINESS SRL - Agentia de turism Mundis Tours, in calitate de mandatar, in baza contractului de mandat cu reprezentare pentru comercializarea de servicii turistice si pachete de servicii turistice nr. 162 din data de 17.07.2019, avand licenta de agentie de turism intermediara nr. 316 / 12.12.2018, incaseaza in numele si in contul agentiei de turism organizatoare (mandant) S.C. HELLO HOLIDAYS SRL - AGENTIA DE TURISM HELLO HOLIDAYS, cu sediul social in Municipiul Bucuresti, Piata Romana, nr. 9, scara E, etaj 1, ap. 2, sector 1, CUI: RO29347254, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/13629/2011, sumele achitate pentru serviciile turistice in baza prezentului contract / bon de comanda si astfel se stabileste direct relatia contractuala intre agentia de turism Organizatoare reprezentata de agentia de turism intermediara, pe de o parte, si turist, pe de alta parte. Am citit cu atentie si sunt de acord cu termenii si conditiile de calatorie impuse de prestatorul (transportatorul) S.C. HELLO HOLIDAYS SRL - CUI: RO 29347254 - afisate pe link-ul: https://www.mundistours.ro/bilete-autocar-didim.html - AFISATE LA SECTIUNEA TERMENI SI CONDITII DE CALTORIE 
 
 
transport-autocar-turcia-2021-1124x1536
 

TERMENI ȘI CONDIȚII DE CĂLĂTORIE

Pasagerii sunt rugati sa se prezinte la mijlocul de transport cel mai tarziu cu 15 minute inainte de plecare in cursa, avand asupra lor voucherul de transport.
In cazul achitarii exclusiv a biletului de transport, pasagerii vor fi debarcati/imbarcati cat mai aproape de unitatile de cazare.
Pasagerii sunt rugati sa activeze roamingul pentru a putea fi contactati, societatea de transport neasumandu-si raspunderea pentru intarzierile sau modificarile cu privire la care pasagerii nu au putut fi anuntati din motive ce le sunt imputabile.
Conditii generale de calatorie:
  • Neprezentarea pasagerilor la imbarcare la orele specificate pe voucherul de calatorie duce la anularea locului achitat pentru cursa respectiva, fara returnarea contravalorii biletului.
  • Fiecare pasager este raspunzator de valabilitatea documentelor necesare calatoriei (pasaport, CI) si detinerea acestora asupra sa.
  • Documente necesare calatoriei: carte de identitate valabila sau pasaport valabil cel putin 6 luni de la data returului in tara (OBLIGATORIU – pasaport pentru copiii sub 14 ani). Conform reglementarilor in vigoare minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara:
    • sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor;
    • sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) autentificat de notar;
    • adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera.
  • Societatea de transport nu este raspunzatoare pentru refuzul autoritatilor vamale de a permite pasagerului intrarea / parasirea tarii. In aceasta situatie, calatoria va continua fara intarziere pentru a nu produce disconfort si pagube celorlalti pasageri.
  • In tariful de transport este inclus 1 bagaj de cala de maxim 25 kg /persoana, care se va depozita in compartimentul pentru bagaje al mijlocului de transport, precum si un bagaj de mana de maxim 5 kg (poseta, rucsac), care se poate lua in mijlocul de transport. Bagajul de mana trebuie depozitat in spatiile special amenajate din mijlocul de transport (nu sub scaune sau pe intervalul dintre ele).
  • Locurile in mijlocul de transport se repartizeaza in ordinea inscrierii, prioritate avand pasagerii care achizitioneaza pachet intreg (cazare si transport).
  • Orele de plecare/retur din program  sunt informative
In cazul in care pasagerul renunta la calatorie, se vor percepe urmatoarele penalizari:
                Pentru Grecia si Turcia:
    •      ·        30%, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 zile calendaristice inainte de data plecarii;
           ·        100%, daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile calendaristice inainte de data plecarii.
    • Pentru Bulgaria :
      • ·        30%, daca renuntarea se face cu mai mult de 30 zile calendaristice inainte de data plecarii;
        ·        100%, daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile calendaristice inainte de data plecarii.
  • Societatea de transport nu este raspunzatoare in cazul intarzierii mijlocului de transport, din conditii independente de vointa sa ( ex.: din cauza conditiilor de trafic, ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, vama, etc) sau din vina pasagerilor (ex.: intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de insotitor sau conducatorii auto, deterioarea starii sanatatii etc).
  • In cazul intervenirii, in timpul calatoriei, a unei defectiuni imposibil de remediat defectarii a mijlocului de transport, societatea de transport are obligatia de a proceda la inlocuirea acestuia cu alt mijloc de transport functional, in maxim 24 ore de la data producerii defectiunii, conform legislatiei in vigoare.
  • Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie apartine pasagerilor.
  • Pe durata calatoriei ( in timpul mersului ), bagajele pasagerilor sunt asigurate de catre societatea de transport.
  • Transportul este asigurat si licentiat pentru curse internationale. Opririle se efectueaza la intervale de 2-3 ore pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele se utilizeaza doar in situatii de urgenta si cand oprirea mijlocului de transport nu este posibila
  • In mijlocul de transport sunt strict interzise: fumatul, consumul de bauturi alcoolice, consumul de droguri si substante stupefiante. Societatea de transport isi rezerva dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate, care incalca regulile anterior mentionate, care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, fara rambursarea costurilor de transport/repatriere a pasagerilor in cauza.
  • Pasagerii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijlocului de transport.
  • Daca pasagerul este nemultumit de serviciile societatii de transport, acesta are obligatia de a trimite o sesizare scris, avand un continut clar si explicit, cu privire la aspectele semnalate cu privire la serviciile contractate, sesizare ce se va transmite societatii de transport in maxim 3 zile calendaristice de la incheierea calatoriei. Daca in urma analizei sesizarii se constata ca societatea de transport nu si-a indeplinit obligatiile asumate, acesta va propune alternative de compensare sau va despagubi pasagerul ce a efectuat sesizarea cu o suma egala cu contravaloarea serviciilor neprestate sau prestate necorespunzator, in termen de maxim 30 de zile de la data depunerii sesizarii. Societatea de transport nu va raspunde reclamatiilor facute in nume colectiv.
  • Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
  • Nu este permis transportul animalelor, cu excepția câinilor însoțitori pentru persoanele nevăzătoare. Pasagerul trebuie să anunțe acest lucru în momentul rezervării călătoriei. Este în obligația pasagerului să cunoască legislația în vigoare privind trecerea frontierei cu animale de companie. Pentru câinii însoțitori se va achita un tarif in valoare de 50% din tariful normal pentru un adult, aplicabil în cazul călătoriilor dus sau dus – întors.

Agentia de turism nu îşi asumă nicio răspundere pentru cursele în conexiune si nu isi asuma nicio responsabilitate pentru intarzierile curselor si/sau pentru pierderile suferite de catre pasager, ca urmare a acestor intarzieri. Orele de sosire depind de timpul de asteptare din granite si de pe sosele. De asemenea, agentia de turism nu isi asuma niciun fel de raspundere in situatia in care cursele sunt deviate de la traseul inscris in graficele de circulatie de catre organele de politie sau pentru stationarile prelungite ordonate de orice institutii abilitate ale statului. Deasemenea, agentia de turism nu va suporta niciun fel de pagube referitoare la pierderea curselor de avion, pierderea curselor de tren sau altor curse rutiere de calatori (contravaloarea biletelor de calatorie si orice alte prejudicii subsecvente datorate neajungerii la destinatie s.a.), in conditiile in care  acesta respecta legislatia privind inlocuirea autovehiculului in termen de 3 ore in transportul judetean, 5 ore in transportul interjudetean si 16 ore in transportul international , socotite de la ora producerii defectiunii.

 

In consecinta, se recomanda calatorilor aflati in asemenea situatii, sa ia foarte serios in calcul aceste intevale orare la stabilirea orei pentru care isi rezerva aceste bilete.    (2) Transportatorul nu poate fi raspunzator pentru intarzieri fata de graficul de transport, in conditiile unor evenimente de pe traseu (accidente, trecere cu bacul, santiere, deviere sau restrictionare trafic…etc) sau miscorarii vitezei medii de circulatie, ca efect al aglomerarii tronsoanelor de drum…etc.

 

Pentru serviciile de calatorie externe plata se va efectua fie in EUR, fie in RON. In cazul in care plata se va efectua in RON se aplica comisionul de risc valutar de 2% fata de cursul BNR din ziua efectuarii platii.

 
FORMULAR REZERVARE ONLINE BILETE AUTOCAR
NUME SI PRENUME CALATOR TITULAR ADULT: *
 
SERIE SI NR CARTE IDENTITATE CALATOR TITULAR: *
 
ADRESA CALATOR TITULAR CONFORM CI: *
 
E-MAIL CALATOR TITULAR: *
 
NUMAR DE TELEFON DE CONTACT CALATOR TITULAR CU ROAMING ACTIV IN GRECIA: *
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
 Adult (tarif intreg) 
 Copii 2 - 11.99 ani (reducere 50%) 
 
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
 Adult (tarif intreg) 
 Copil 2 - 11.99 ani (reducere 50%) 
 
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
 Adult (tarif intreg) 
 Copil 2 - 11.99 ani (reducere 50%) 
 
 
NUME SI PRENUME CALATOR:
 
 Adult (tarif intreg) 
 Copil 2 - 11.99 ani (reducere 50%) 
 
 
STATIUNEA / INSULA GRECEASCA IN CARE DORITI SA AJUNGETI *
 
CURSA ESTE: *
 DOAR DUS 
 DUS INTORS 
 
 
PLECARE DIN: *
 
PLECARE IN DATA DE: *

ZI
/
LUNA
/
AN
 
RETUR IN DATA DE:

ZI
/
LUNA
/
AN
 
PLATA SE VA FACE IN: *
 RON 
 EURO 
 
 
MENTIUNI SUPLIMENTARE (OPTIONAL):
 
*
 Am citit si sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR afisate pe link-ul http://www.mundistours.ro/rezervari-online/gdpr.html 
 Sunt de acord cu termeni si conditii de rezervare a serviciilor unice de calatorie conf OG2/2018 afisate pe link-ul: http://www.mundistours.ro/rezervari-online/conditii-generale-de-rezervare-a-serviciilor-unice-de-calatorie-conform-og-2--2018 
 Am citit cu atentie si sunt de acord cu termenii si conditiile de calatorie impuse de prestatorul (transportatorul) S.C. MEMENTO BUS COMPANY SRL - CUI: RO 38499596 - afisate pe link-ul: https://mementobus.com/info/12-termeni-si-conditii