Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!
Cum caut - cum rezerv - cum platesc - ghid online pentru achizitionare pachete turistice
User Rating: / 2
PoorBest 

GHID REZERVARI PACHETE TURISTICE PRIN AGENTIA DE TURISM MUNDIS TOURS

travel4you-pachete-turism

 

Agentia de turism Mundis Tours ofera 2 variante pentru turisti pentru a putea rezerva vacantele dorite: 

1. Prezenta turistilor la sediul agentiei de turism Mundis Tours aflata in centrul municipiului Pitesti, pe bulevardul I.C. Bratianu - stradal - la parterul blocului nr 40, in apropierea Casei de Pensii Arges si a noului tribunal Arges. Turistii vor fi consiliati de catre un agent de turism al agentiei pentru a-si putea alege serviciile turistice dorite. Se va incheia un contract cu turistul (obligatoriu prin lege) - se vor emite documentele necesare: factura, chitanta si documentele de calatorie (bilete de avion, vouchere, etc...). 

Pentru anumite pachete turistice organizate si in forma de grup (circuite turistice, sejururi cu autocarul sau cu avionul) turistii vor fi informati telefonic sau prin e-mail cu datele de plecare actualizate - ora plecarii, locatia si numarul de telefon al ghidului). 

Deasemenea, turistii vor putea fi consiliati si vor putea achizitiona si asigurari medicale de calatorie tot din incinta agentiei noastre de turism.

 

2. Rezervari online - pentru turistii la distanta: turistii care isi doresc sa achizitioneze pachete turistice prin intermediul agentiei de turism Mundis Tours dar nu pot ajunge la sediul nostru pot efectua online aceste rezervari. Iata pasii care trebuie urmati pentru o rezervare online:

a) se alege pachetul turistic de pe site-ul agentiei de turism www.mundistours.ro 

b) se completeaza cat mai exact formularul de la sectiunea de rezervari online a site-ului Mundis Tours - http://www.mundistours.ro/rezervari-online.html in care se specifica cat mai detaliat serviciile turistice dorite, nume si prenume, numar de telefon si adresa de email.

c) veti fi contactat in cel mai scurt timp de un operator al agentiei noastre de turism fie prin email sau prin telefon pentru a va raspunde la comanda si pentru a va putea confirma daca mai sunt locuri disponibile sau nu dar si pentru consiliere legata de excursia respectiva.

d)se va trimite contractul cu turistul pe adresa de e-mail specificata in formularul online sau prin posta pe o adresa specificata de catre turist. Contractul contine explicatii despre pachetul turistic in mod detaliat si trebuie semnat de catre turist. Dupa ce va fi semnat, contractul cu turistul trebuie transmis agentiei de turism Mundis Tours fie scanat si pe email, fie prin posta la adresa pe care o gasiti la sectiunea contact: http://www.mundistours.ro/contact.html 

e) se va emite o proforma pe numele turistului in care se vor specifica exact si in detaliu serviciile turistice cerute de turist. Proforma se va transmite pe adresa de email specificata in formularul de rezervare online. Proformele pot fi emise atat in euro cat si in lei. Pentru excursiile care au tarife in euro si turistii doresc sa le achite in lei, se calculeaza cursul valutar din ziua respectiva + comision de risc valutar de 2%.

e) Turistul are mai multe posibilitati de a achita proforma:

1) prin depunere in conturile specificate pe proforma direct la oricare filiala a bancii Transilvania - nu exista comision de depunere.

2). direct prin debit prin variante de plati online - homebank direct de acasa.

f) Dupa achitarea proformei se va comunica agentiei de turism telefonic sau prin email ca plata a fost efectuata. In urma acestei plati se va efectua rezervarea pachetului turistic.

Deasemenea, operatorii agentiei noastre de turism va vor transmite factura fiscala finala si voucherele de calatorie prin email (voucherele sunt electronice) sau prin posta. Alegerea este a turistului. 

Nota: In functie de tipul excursiei se vor emite si biletele de avion odata cu voucherele la cazare. Pentru anumite sejururi cu autocarul nu se vor emite vouchere individuale. Pentru sejururile cu autocar se va emite un singur voucher de grup care va fi dat in autocar.

Pentru anumite pachete turistice organizate si in forma de grup (circuite turistice, sejururi cu autocarul sau cu avionul) turistii vor fi informati telefonic sau prin e-mail cu datele de plecare actualizate - ora plecarii, locatia si numarul de telefon al ghidului). 

Deasemenea, turistii vor putea fi consiliati si vor putea achizitiona si asigurari medicale de calatorie tot din incinta agentiei noastre de turism. Aceste asigurari medicale pot fi achizitionate si online, la sectiunea asigurari - http://www.mundistours.ro/asigurari-de-calatorie.html

 

 

Legea contractelor la distanta Art. 7

   (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
   (2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile

 

 

Legea contractelor la distanta Art. 4

   (1) Comerciantul trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:
   b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de ienuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14

   Legea contractelor la distanta Art. 14

   Este interzisa livrarea de produse sau prestarea de servicii fara o comanda prealabila din partea consumatorului, daca aceasta livrare implica solicitarea efectuarii unei plati. In cazul livrarilor pentru care nu exista o comanda prealabila, consumatorul este exonerat de orice contraprestatie, lipsa raspunsului neavand valoare de consimtamant.

 

 

 

. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information