Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!
Oferte early booking vara 2018 statiunea Pomorie Bulgaria - reducere 40% - rezervari online - reduceri - hoteluri
LAST MINUTE: :
User Rating: / 0
PoorBest 
VACANTA TA DE VIS EARLY BOOKING VARA 2018 IN BULGARIA - POMORIE

PROGRAM TURISTIC INDIVIDUAL
 
banner last minute pomorie

 


transport autocar bulgaria

 

 
Tarif in euro/pers/noapte 
Hotel Sunset Resort 5* Mic dejun de la 59 EURO
Hotel Via Pontica 5* Mic dejun de la 25 EURO
Hotel Festa Pomorie Beach Resort 4* All inclusive de la 31 EURO
Hotel Marina Holiday Club 4*
Fara masa de la 36 EURO
Hotel Sunny Bay 3* Mic dejun de la 15 EURO

Descriere statiune:

Statiunea-oras Pomorie se afla la circa 20 km de Burgas si circa 18 km de statiunea Sunny Beach, in sudul litoralului Bulgar (una din cele mai sudice statiuni).  

   Pomorie se bucura de un cadru natural deosebit fiind amplasata pe o peninsula stancoasa care iese in mare pe circa 5 km.

   Bazele de tratament din statiune asigura acestei statiuni turisti pe tot parcursul anului. Unicitatea statiunii este data de apa lacului sarat cu proprietati curative. Din acest punct de vedere statiunea poate fi comparata cu Eforie Nord si lacul Techirghiol. Retineti ca lacul Techirghiol din Romania are o flora unica in Europa, oferind namol sapropelic. Lacul sarat Pomorie este baza extragerii de namoluri curative, ca si Techirghiol. Orasul este scaldat in razele soarelui si mangaiat de aerul salin al statiunii: pe de o parte venind dinspre mare, pe de alta parte – dinspre lac. Datorita acesteia toamnele sunt foarte placute, avand temperatura medie de circa 20º C. Se fac tratamente ale afectiunilor musculare, ginecologice, posttraumatice, dermatologice, ale sistemului nervos periferic etc. 

   Statiunea Pomorie este preferata pentru yachting, innot, pescuit. Va lasam sa descoperiti singuri bogata istorie a acestui oras, prin excursii organizate si oferite de administratorii hotelurilor.
 
 

Conditii generale de rezervare

          

  1. 1.Rezervarile cu Early Booking sunt valabile in DOAR urmatoarele conditii:
  • Nu sunt admise schimbari pentru rezervarile cu Early Booking dupa transmiterea rezervarii. Orice tip de schimbare (modificare nume turisti, componenta camera, perioada, tip de camera etc.) este considerata o noua rezervare si se poate confirma in limita disponibilitatilor la acel moment. Noua rezervare nu va beneficia de nicio reducere.
  • Early Booking este valabil doar daca este mentionat in rezervare si in voucher.
  • Rezervarile modificate nu mai beneficiaza de Early Booking.
  • Rezervarile neachitate conform termenelor de Early Booking se vor anula automat.
  1. 2.Reduceri:
  • Reducerile (inclusiv Early Booking si Extras) nu se aplica la suplimente de masa pentru adulti sau copii, la cinele festive de Craciun si de Revelion, la suplimentele pentru adulti sau copii cazati in pat suplimentar, suplimente pentru parcare, baby cot, etc.
  • Early Booking si Extras nu se cumuleaza (doar daca se specifica altceva).
  • Noptile gratuite la oferta Extras se acorda din perioada cu cel mai mic tarif.
  1. 3.Anulari si no show:
  • Penalizarile pentru anulari sau no show sunt specificate la fiecare hotel in parte.
  • Orice modificare in rezervare este considerata anularea rezervarii initiale si respectiv o rezervare noua.
  • Daca turistii parasesc hotelul mai devreme decat in rezervarea initiala, acestora nu li se va returna suma de bani pentru noptile ramase
  1. 4.Overbooking:
  • In cazul in care hotelul anunta overbooking, IRI TRAVEL are dreptul de a reloca turistii intr-un hotel de aceeasi categorie sau de o categorie superioara, iar turistii sunt obligati sa accepte variantele propuse.
  1. 5.Reclamatii si plangeri:
  • In cazul in care apar plangeri referitoare la serviciile turistice, IRI TRAVEL va face tot posibilul pentru a le rezolva cu cooperarea reprezentantilor locali. Daca solicitarile nu sunt rezolvate pe loc si se primeste de la  turist o plangere oficiala in scris, acesta trebuie sa fie trimisa in termen de maxim 7 zile de la data plecarii. In acest caz, IRI TRAVEL va transmite un raspuns oficial in termen de 30 de zile.
  1. 6.Clasificarea hotelurilor:
  • Clasificarea hotelurilor este data de partenerul bulgar, fiind bazata pe bazata pe criteriile de clasificare locale si poate sa difere de categoria oficiala. Acestea difera de la o tara la alta.

 

Alte mentiuni:

 

  • Este posibil sa existe anumite  diferente intre tipurile de camere din oferta hotelurilor si    tipurile de camere de pe site-ul oficial al hotelului respectiv.
  • Patul suplimentar  poate sa fie o canapea extensibila, un fotoliu extensibil sau un pat pliant.
  • Termenul de apartament difera de la un hotel la altul. Apartamentele pot avea 2 camere separate, cu  sau fara usa intre ele sau pot consta intr-o singura camera mai spatioasa.
  • Vederea la parc sau la mare a unei camere poate fi partial blocata de vegetatie; vedere la parc se refera la orice alta vedere diferita de vederea directa sau partiala la mare. Vederea la mare nu inseamna intotdeauna ca din camerele respective se poate vedea marea. In aceasta categorie sunt incadrate camerele care au vederea in directia marii. Vederea efectiva a marii depinde de amplasarea hotelului fata de mare, de arhitectura acestuia, de pozitia unor eventuale corpuri din complexul hotelier (terase, restaurante, alte corpuri de hotel) ce sunt situate in fata camerelor, de inaltimea copacilor aflati in  apropierea camerelor, de etajul unde sunt amplasate camerele.
  • Nu se garanteaza locurile de parcare din agentie. Acestea pot fi ocupate si platite doar de catre turisti, la fata locului, acolo unde este cazul.
  • Mentiunile si observatiile facute  in momentul rezervarii reprezinta dorinte ale turistilor, ca de exemplu: sa fie camere alaturate, camere pe acelasi etaj, camere situate la etaj inferior sau etaj superior, pat matrimonial, sau un anumit tip de vedere. Ele nu se garanteaza  si nu se pot confirma. Repartitia  camerelor se face strict la receptia hotelului in functie de disponibilitatea la momentul cazarii (si nu din agentie), indiferent de data la care a fost trimisa rezervarea. Neindeplinirea acestor dorinte nu reprezinta motiv de parasire a hotelului.
  • Unele hoteluri pot solicita la check-in o anumita suma de bani reprezentand contravaloarea garantiei pentru eventuala consumatie din minibar, convorbiri telefonice, anumite daune, etc. Aceasta garantie  poate fi platita in cash sau  cu cardul  si li se returneaza turistilor la plecare.
  • Serviciile de demipensiune includ micul dejun  si cina - nu sunt incluse bauturile. Acestea se achita direct de  catre turisti la restaurantul hotelului. Aceste servicii difera de la un  hotel la altul si de la o tara la alta.
  • Alegerea pachetului turistic sau a unui hotel reprezinta decizia turistului, iar responsabilitatea alegerii acestuia ii apartine in intregime.

Nota: Responsabilitatea pentru corectitudinea datelor transmise (nume/prenume turisti, data nasterii - in cazul copiilor, check-in, check-out, hotel, tip camera, nr. oferta speciala sau Early Booking), apartine in totalitate solicitantului. Daca se constata neconcordante intre rezervarea transmisa catre noi si datele reale ale turistilor, diferentele de tarif aparute ca urmare a corectarii revervarii se vor factura ulterior si vor fi suportate de catre solicitant. Verificarea datelor din documentele de calatorie ale turistilor intra in atributiile solicitantului; acesta raspunde direct pentru veridicitatea lor.

REZERVARE ONLINE PACHET TURISTIC SELECTAT


Nume si prenume (obligatoriu)
Telefon (obligatoriu)

###
-
###
-
####
Adresa de email (obligatoriu)
Descriere servicii solicitate (Perioada, hotel, tip camera, numar persoane, etc.)

. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information