Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!
Oferte early booking vara 2018 statiunea Duni Bulgaria - reducere 40% - tarife - rezervari online
LAST MINUTE: :
User Rating: / 0
PoorBest 
VACANTA TA DE VIS 2018 IN BULGARIA - DUNI

PROGRAM TURISTIC INDIVIDUAL
 
last minute litoral bulgaria

 
 

transport autocar bulgaria

 


Tarif in euro/pers/noapte
Hotel Marina Royal Palace 5* All inclusive Duni de la 40 EURO
Hotel Marina Beach 5* All inclusive Duni de la 48 EURO
Hotel Pelican 4* All inclusive Duni de la 41 EURO
Hotel Holiday Village 4* All inclusive Duni de la 37 EURO
Hotel Belleville 4* All inclusive Duni de la 38 EURO
 

Descriere statiune:

Duni Holiday Village este o micro-statiune cu un farmec aparte, select si de lux, fiind situat in Golful Duni, intr-o zona unde natura s-a pastrat in toata splendoarea ei. La inceputul anilor ’80 Guvernul Bulgariei a decis sa se construiasca in aceasta zona un sat de vacanta, iar in anul 1986, dupa o indelungata munca de echipa a arhitectilor si istoricilor, Duni Royal Resort a fost ridicat in stilul bulgar al secolelor trecute. Planul a fost elaborat de arhitectii bulgari si realizat de catre o companie austriaca de constructii.

Localitatea este situata in partea sudica a muntilor, iar zona, de la ultima casa pana la port si plaja, este zona pietonala“ cu stradute umbrite si inguste, amintind de un vechi oras, terase insorite si un mic port. Chiar daca a fost complet renovat in anul 2000, complexul isi pastreaza romantismul si confortul vechiului mod de viata bulgaresc.

Zilele relaxante petrecute pe plaja, pentru adulti cat si pentru copii, completate de serviciile de divertisment deosebite asigurate de personal specializat, plimbarile linistite de-a lungul plajei   - toate acestea ofera vacante de vis.
 

Conditii generale de rezervare

          

  1. 1.Rezervarile cu Early Booking sunt valabile in DOAR urmatoarele conditii:
  • Nu sunt admise schimbari pentru rezervarile cu Early Booking dupa transmiterea rezervarii. Orice tip de schimbare (modificare nume turisti, componenta camera respectiv adaugare sau scoatere de persoane, modificare perioada, tip de camera etc.) este considerata o noua rezervare si se poate confirma in limita disponibilitatilor la acel moment. Noua rezervare nu va beneficia de nicio reducere.
  • Early Booking este valabil doar daca este mentionat in rezervare si in voucher.
  • Rezervarile modificate nu mai beneficiaza de Early Booking.
  • Rezervarile neachitate conform termenelor de Early Booking se vor anula automat.
  1. 2.Reduceri:
  • Reducerile (inclusiv Early Booking si Extras) nu se aplica la suplimente de masa pentru adulti sau copii, la cinele festive de Craciun si de Revelion, la suplimentele pentru adulti sau copii cazati in pat suplimentar, suplimente pentru parcare, baby cot, etc.
  • Early Booking si Extras nu se cumuleaza (doar daca se specifica altceva).
  • Noptile gratuite la oferta Extras se acorda din perioada cu cel mai mic tarif.
  1. 3.Anulari si no show:
  • Penalizarile pentru anulari sau no show sunt specificate la fiecare hotel in parte.
  • Orice modificare in rezervare este considerata anularea rezervarii initiale si respectiv o rezervare noua.
  • Daca turistii parasesc hotelul mai devreme decat in rezervarea initiala, acestora nu li se va returna suma de bani pentru noptile ramase
  1. 4.Overbooking:
  • In cazul in care hotelul anunta overbooking, MUNDIS TOURS are dreptul de a reloca turistii intr-un hotel de aceeasi categorie sau de o categorie superioara, iar turistii sunt obligati sa accepte variantele propuse.
  1. 5.Reclamatii si plangeri:
  • In cazul in care apar plangeri referitoare la serviciile turistice, MUNDIS TOURS va face tot posibilul pentru a le rezolva cu cooperarea reprezentantilor locali. Daca solicitarile nu sunt rezolvate pe loc si se primeste de la  turist o plangere oficiala in scris, acesta trebuie sa fie trimisa in termen de maxim 7 zile de la data plecarii. In acest caz, MUNDIS TOURS va transmite un raspuns oficial in termen de 30 de zile.
  1. 6.Clasificarea hotelurilor:
  • Clasificarea hotelurilor este data de partenerul bulgar, fiind bazata pe bazata pe criteriile de clasificare locale si poate sa difere de categoria oficiala. Acestea difera de la o tara la alta.

 

Alte mentiuni:

 

  • Este posibil sa existe anumite  diferente intre tipurile de camere din oferta hotelurilor si    tipurile de camere de pe site-ul oficial al hotelului respectiv.
  • Patul suplimentar  poate sa fie o canapea extensibila, un fotoliu extensibil sau un pat pliant.
  • Termenul de apartament difera de la un hotel la altul. Apartamentele pot avea 2 camere separate, cu  sau fara usa intre ele sau pot consta intr-o singura camera mai spatioasa.
  • Vederea la parc sau la mare a unei camere poate fi partial blocata de vegetatie; vedere la parc se refera la orice alta vedere diferita de vederea directa sau partiala la mare. Vederea la mare nu inseamna intotdeauna ca din camerele respective se poate vedea marea. In aceasta categorie sunt incadrate camerele care au vederea in directia marii. Vederea efectiva a marii depinde de amplasarea hotelului fata de mare, de arhitectura acestuia, de pozitia unor eventuale corpuri din complexul hotelier (terase, restaurante, alte corpuri de hotel) ce sunt situate in fata camerelor, de inaltimea copacilor aflati in  apropierea camerelor, de etajul unde sunt amplasate camerele.
  • Nu se garanteaza locurile de parcare din agentie. Acestea pot fi ocupate si platite doar de catre turisti, la fata locului, acolo unde este cazul.
  • Mentiunile si observatiile facute  in momentul rezervarii reprezinta dorinte ale turistilor, ca de exemplu: sa fie camere alaturate, camere pe acelasi etaj, camere situate la etaj inferior sau etaj superior, pat matrimonial, sau un anumit tip de vedere. Ele nu se garanteaza  si nu se pot confirma. Repartitia  camerelor se face strict la receptia hotelului in functie de disponibilitatea la momentul cazarii (si nu din agentie), indiferent de data la care a fost trimisa rezervarea. Neindeplinirea acestor dorinte nu reprezinta motiv de parasire a hotelului.
  • Unele hoteluri pot solicita la check-in o anumita suma de bani reprezentand contravaloarea garantiei pentru eventuala consumatie din minibar, convorbiri telefonice, anumite daune, etc. Aceasta garantie  poate fi platita in cash sau  cu cardul  si li se returneaza turistilor la plecare.
  • Tarifele transmise sunt valabile doar pentru cetateni romani. Tarifele pentru alte nationalitati sunt la cerere.
  • Alegerea pachetului turistic sau a unui hotel reprezinta decizia turistului, iar responsabilitatea alegerii acestuia ii apartine in intregime.
  • Datele de nastere (corecte) ale copiilor trebuie transmise obligatoriu odata cu rezervarea.

Nota: Responsabilitatea pentru corectitudinea datelor transmise (nume/prenume turisti, data nasterii - in cazul copiilor, check-in, check-out, hotel, tip camera, nr. oferta speciala sau Early Booking), apartine in totalitate solicitantului. Daca se constata neconcordante intre rezervarea transmisa catre noi si datele reale ale turistilor, diferentele de tarif aparute ca urmare a corectarii revervarii se vor factura ulterior si vor fi suportate de catre solicitant. Verificarea datelor din documentele de calatorie ale turistilor intra in atributiile solicitantului; acesta raspunde direct pentru veridicitatea lor.

REZERVARE ONLINE PACHET TURISTIC SELECTAT


Nume si prenume (obligatoriu)
Telefon (obligatoriu)

###
-
###
-
####
Adresa de email (obligatoriu)
Descriere servicii solicitate (Perioada, hotel, tip camera, numar persoane, etc.)

. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information